problem z prądemProblemy związane być może ze spadkiem napięcia? |
||
2cvclub › TECHNIKA KACZKOWA › pomoc techniczna › problem z prądem | ||
|
Dodany: 2011-11-16, 21:47:49
Wtrącę swoje dwa grosze. W naszym samochodziku również przygasają światła gdy silnik schodzi z obrotów i pracuje na wolnych. Zapewne tak jest wyskalowany regulator napięcia i tego nie obejdzie.Jednak nie wpada w agonię , lecz równo pracuje. Uważam, że na początek musisz podkręcić troszkę obroty na wyższe, a następnym krokiem jest przeprowadzenie porządnej regulacji gaźnika. Kiedyś również kręciłem w prawo i w lewo, silnik pracował po japońsku czyt. jako / tako, lecz teraz po regulacji jest OK. To moja sugestia.
Ostatnio edytowany przez: ural, 2011-11-16 22:07:24
|
|
|
Dodany: 2011-11-16, 22:05:21
Przy regulacji gaźnika posiłkowałem się poniższym filmem. Facet ustawił silnik super i mi się to udało. Należy wsłuchać się w pracę i powoli kręcić śrubami, dając silnikowi czas na zmiany.
Ostatnio edytowany przez: ural, 2011-11-16 22:09:32
|
|
|
Dodany: 2011-11-16, 22:12:29
Uralu, nie zagladalem do tego srebrnego pudeleczka na frontowej scianie komory silnikowej. Prawdopodobnie jest to regulator napiecia. W kazdym normalnym samochodzie,tak mi sie wydaje, ale nie dam glowy, wraz z pojawieniem sie alternatorow zaczeli stosowac regulatory elektroniczne. Ten,mimo alternatora, wyglada mi z zewnatrz, na mechaniczny. Jesli mam racje, to w banalny sposob da sie w nim podwyzszyc napiecie ladowania przez podgiecie stykow przekaznika.Musze zajrzec jaki diabel siedzi w tym pudeleczku.Elektromagnesy czy polprzewodniki.
|
|
|
Dodany: 2011-11-16, 22:33:24
ural Przy regulacji gaźnika posiłkowałem się poniższym filmem. Facet ustawił silnik super i mi się to udało. Należy wsłuchać się w pracę i powoli kręcić śrubami, dając silnikowi czas na zmiany.
A którymi śrubami kręciłeś? Śrubka dostępna od przodu gaźnika (dwugardzielowego) służy tylko do regulacji ilości paliwa w mieszance na biegu jałowym. Czym jeszcze można tam kręcić? |
|
|
Dodany: 2011-11-17, 07:48:09
Właśnie ! - nam chodzi o bieg jałowy, gdzie wyciskając sprzęgło przed światłami, silnik schodząc z obrotów gaśnie. Właściwe ustawienie wolnych obrotów to bezproblemowy rozruch, pyrkanie na postoju itp. Odnośnie pytania - kręcimy wyżej wspomnianą śrubką, oraz śrubką uchylenia przepustnicy. Właściwe ustawienie gaźnika to nie taka łatwa sprawa. Oczywiście przystępując do regulacji, należy dobrze nagrzać silnik.
Ostatnio edytowany przez: ural, 2011-11-17 08:52:15
|
|
|
||
|
Dodany: 2012-05-02, 23:05:58
Poproszę o wytłumaczenie laikowi jak sprawdzić ładownie alternatora?
Ostatnio edytowany przez: Fougasse, 2012-05-02 23:12:41
|
|
|
Dodany: 2012-05-03, 01:00:56
Bierzesz miernik i sprawdzasz na zaciskach akumulatora, przy pracującym silniku powinno być ok 14V.
|
|
|
Dodany: 2012-05-03, 19:59:53
Panowie, czy zmienialiście w swoich alternatorach szczęki? Jeśli tak to jakie polecicie? Prosiłbym także o rady dotyczące wymiany, chyba nie jest to skomplikowana sprawa?
|
|
|
||
Liczba wyświetleń: 3539
Oglądasz posty
11
- 20
z 36
|
||