GaźnikZaworek zwrotny iglicowy |
||
2cvclub › TECHNIKA KACZKOWA › pomoc techniczna › Gaźnik | ||
|
Dodany: 2011-12-12, 12:52:26
Witam Chłopaki. Czeka mnie wymiana zaworka zwrotnego iglicowego w komorze pływakowej gaźnika. Jakieś rady? jak bezboleśnie przeprowadzić ten zabieg?
|
|
|
Dodany: 2012-01-02, 19:56:11
I się stało się. Dziś z noworocznym zapałem podniosłem maskę Kaczulki i przy gorącej herbatce odkręciłem gaźnik. Co mnie zaciekawiło i jednocześnie zaniepokoiło to brak uszczelki pomiędzy gaźnikiem a kolektorem. Podejrzewam, że to jest właśnie przyczyna drobnych wycieków paliwa przy uruchomianiu silnika, a nie jak wcześniej sądziłem zaburzenie pracy zaworka zwrotnego z iglicą.
Ostatnio edytowany przez: Fougasse, 2012-01-02 21:24:54
|
|
|
Dodany: 2012-01-02, 20:41:07
w tym temacie była sprawa uszczelki poruszana:
|
|
|
Dodany: 2012-01-02, 21:18:35
White Duck DZIĘKUJĘ!!!
|
|
|
||
|
||
|
Dodany: 2012-01-03, 12:58:23
Fougasse , Kolego, Z tymi uszczelkami jest tak. Pomiedzy gaznikiem, a kolektorem jest gruba / ok. 2cm/ przekladka izolacyjna, tak jak w Kaszlaku. I tak jak w w 126py, powinny tez byc tekturowe uszczelki pomiedzy kolektorem, a izolatorem i pomiedzy izolatorem, a gaznikiem, bo izolator jest dosc twardy, a metalowe powierzchnie nie docierane. Wystarczy preszpan ok. 0,5 - 1,0 mm.
|
|
|
Dodany: 2012-01-03, 13:44:19
Ta przekładka ma co najwyżej 1 cm. Pomyśl, czy nie dorobić jej z drobnoziarnistego, prasowanego korka (takie gotowe równe płyty) jeśli brakuje Ci pomysłów.
|
|
|
Dodany: 2012-01-03, 23:44:38
Saurus i Rusikon dzięki. Czyli okazuje się, że braknie mi izolatora oraz dwóch podkładek. Ciekawe czy jedna podkładka bez izolatora starczy? Sorrki, że tak truję z tym gaźnikiem
Ostatnio edytowany przez: Fougasse, 2012-01-03 23:47:22
|
|
|
Dodany: 2012-01-04, 08:33:50
Kolego. W zasadzie powinno byc wszystko co przewidzial konstruktor. Ta przekladka izolacyjna, wykonana z bakelitu, ma izolowac cieplnie gaznik od rozgrzanego kolektora. Byc moze tez podniesienie gaznika /o min. 1cm tej przekladki/ tez ma jakis wplyw na prace. Kiedy zas rozgrzeje sie gaznik, zaczyna intensywnie parowac benzynka tworzac korki powietrzne, ktore wypychaja paliwko w strone zbiornika. Moze to powodowac nierowna prace i trudny rozruch rozgrzanego silnika. Moze, ale nie musi. Te dwie uszczeleczki preszpanowe maja tylko uszczelnic /twardy/ izolator z obydwu jego stron.A to by silniczek nie ssal falszywego powietrza i chodzil jak zegareczek. Tak wiec teoretycznie wystarczyla by jedna, ale grubawa ,ale i odrobine elastyczna , ale i odporna na nadupal przekladka. A moze z kilku warstw grubszego preszpanu? Bardzo latwo jest takie wyciac nozyczkami, jak Ksiezakow wycinanki. Otwory na sruby wybijesz sobie inna sruba, ktora ma ostrawe krawedzie. Bywaja takie.
Ostatnio edytowany przez: rosikon, 2012-01-04 09:05:25
|
|
Liczba wyświetleń: 4605
Oglądasz posty
1-10
z 46
|
||