GaźnikZaworek zwrotny iglicowy |
||||
2cvclub › TECHNIKA KACZKOWA › pomoc techniczna › Gaźnik | ||||
|
Dodany: 2012-01-07, 15:13:32
Chłopaki mamy gdzieś na forum rysunek techniczny kolektora ssącego? Szukam, szukam i nie mogę znaleźć? Z góry dziękuję. Zastanwiam się jaką długość fabryczną powinny mieć szpile kolektora?
Ostatnio edytowany przez: Fougasse, 2012-01-07 15:14:58
|
|||
|
||||
|
Dodany: 2012-01-08, 01:25:53
arekban Chyba M7 x 76mm Źródło informacji To jest szpilka pokrywy zaworów. Wg. katalogu, który nie pamiętam skąd pobrałem, tam jest M7-36. Taka ciekawostka: M7x76 oznaczałoby gwint o skoku 76 mm ;) |
|||
|
Dodany: 2012-01-08, 02:09:25
śruba: TH7x1,00-25
Ostatnio edytowany przez: White_Duck, 2012-01-08 02:28:25
|
![]() |
(rozmiar: 164.37 KB, pobrań: 60) | Pobierz |
---|
O, mam ten sam katalog właśnie. Ta druga jest w sekcji silnik -> głowica, część nr 23, długość 36. Wydech na szpilkach, ssący dokręcany śrubami.
Ciąg dalszej mojej dziewiczej epopei gaźnikowej .
Przyjszedł mój zestaw naprawczy i... no właśnie i...wszystko byłoby w porządku gdyby nie fakt, iż po otworzeniu małego pudełeczka wykonanego z tworzywa sztucznego moim niebieskim oczkom ukazał się zaworek iglicowy znacznie poszerzony objętościowo w stosunku do tego który mam w gaźniku.
Ki diabeł myślę? Mój wykręciłem jedenastką, a ten na czternastkę pasuje.
Części italiańskie więc sobie myślę...no nie! Jakiś Mariano Italiano pomylił zaworki.
Oczywiście mądry Polak po szkodzie. Okazało się, że gaźniki do 602 były wyposażone w dwa (chyba) rodzaje iglicy. Na szczęście Pan z warszawskiego sklepu listownie wymieni mi igliczkę. W Szczecinie próżno szukać takiej części.
Eghhh te nasze francuskie Kaczki Dziwaczki
ps. dajcie znać jak to jest z Waszymi zaworkami i pytanie do znawców:
Dlaczego dwa te same (?) gaźniki mają różne iglice?
TO BE CONTINUED!!!
Pytanie czy to te same gaźniki.
Bo 2cv6 dył wyposażony w dwa modele gaźników dwu gardzielowych solexa. (nie mówię o starczych, jednogardzielowych)
Konia z rzędem temu, kto dojdzie w jakich modelach były które, i czy to wogule zależało od modelu a nie na przykład kraju składania.
Wizualnie różniły się pompką przyspieszenia z odwrotnej strony.
Jeśli okaże się, że mam oba na półce to je mogę ku porównaniu i dla potomności sfotografować i tu wrzucić.
Ale to chwilę potrwa
Ok Kuba, byłoby fajnie takie zdjęcie zobaczyć. Ja mam gaźnik gdzie pompka przyspieszacza jest z lewej, dolnej strony, własnie tam gdzie jest ta nieszczęsna lewa nakrętka. Całe szczęście, że gaźnikowiec z Wawy wymieni mi ten zaworek, bo inaczej pozosatłoby się ratować Franzose.
Ma ktoś może dostęp do zestawu uszczelek do gaźnika 2cv6 ? Ja potrzebuję na już membranę pompki przyśpieszenia a i inne uszczelki też by się przydały.
http://www.2cv-shop.pl/uszczelki_zestaw_gaznik_dwugardzielowy-370.html