Gaźnik

Zaworek zwrotny iglicowy
2cvclubTECHNIKA KACZKOWA pomoc technicznaGaźnik
 
offline Fougasse
użytkownik
T:35 P:566
Dodany: 2012-01-15, 16:58:05

Dołączam fotkę z dwoma zaworkami. Ku przestrodze rotfl
ps. Na stronce Ecas2cvparts.co.uk wyczytałem, że zaworek ”11” stosowany był w Solexsie 2635 po 1981 roku.

Ostatnio edytowany przez: Fougasse, 2012-01-15 18:06:24
spinaczZałączniki
Zaworki do Solexa 2635 602 cm.jpg Zaworki do Solexa 2635 602 ... (rozmiar: 375.46 KB, pobrań: 52) Pobierz
 
offline arekban
administrator
T:68 P:1256
Dodany: 2012-01-15, 20:10:16



Super - ale w tym zestawienie nie ma właśnie membrany której szukam

10241-1.jpg
Plik: 10241-1.jpg

Ostatnio edytowany przez: arekban, 2012-01-15 20:11:05
spinaczZałączniki
10241-1.jpg 10241-1.jpg (rozmiar: 16.27 KB, pobrań: 50) Pobierz
 
offline rosikon
użytkownik
T:68 P:672
Dodany: 2012-01-15, 20:20:24

arekban@. Kolego, swego czasu tez poszukiwalem podobnej membranki. Po prostu zakupilem przepone pompy paliwowej od 126p /odpowiedni material benzynoodporny/ i wycialem sobie wzor jaki potrzebowalem. Dla ulatwienia, czesci metalowe byly skrecane. Tu masz nitowane, ale czego nie da rady polski fachowiec...

 
offline arekban
administrator
T:68 P:1256
Dodany: 2012-01-15, 20:38:45

Dzięki za pomoc !

W międzyczacie Gusto dał znać że identyczna część jest w gaźniku Łady.

Zobaczymy ... jak zdobęde to dam znać.
http://allegro.pl/membrama-gaznika-3sztuki-lada-2104-2105-2106-2107-i2003175253.html

spinaczZałączniki
2003175253.jpg 2003175253.jpg (rozmiar: 40.99 KB, pobrań: 49) Pobierz
 
offline Fougasse
użytkownik
T:35 P:566
Dodany: 2012-01-22, 19:58:10

Chłopaki trzymajcie kciuki, jutro nakładam gaźnik na izolator:) i na kolektor ssący. Powinienem odpalić Kaczulkę.
Gaźnik przeszedł następujące zabiegi:
1) Czyszczenie wewnętrzne i zewnętrzne kopuły i pokrywy;
2) Wymiana zaworka iglicowego wraz z podkładką;
3) Wymiana uszczelki pod pokrywą;
4) Wymiana pompki ssania;
5) Wymiana uszczelki pod pompką ssania;
6) Wymiana membrany pompki zrywu;
7) Wymiana filterka wlewu paliwa;
8) Sprawdzenie dyszy wtrysku i przedmuchanie wszystkich kanalików;
9) Smarowanie cięgien, sprężyn i rolek ”klapek” gardzieli.
Oby zakopciła! usmiech

Ostatnio edytowany przez: Fougasse, 2012-01-22 20:11:57
spinaczZałączniki
Gaźnik pokrywa i pompka ssania.jpg Gaźnik pokrywa i pompka ssa... (rozmiar: 606.44 KB, pobrań: 47) Pobierz
Gaźnik zaworek iglicowy i uszczelka.jpg Gaźnik zaworek iglicowy i u... (rozmiar: 2.04 MB, pobrań: 52) Pobierz
 
offline rosikon
użytkownik
T:68 P:672
Dodany: 2012-01-22, 20:26:37

Fougasse. Powodzenia. Musi! zagrac.

A tak miedzy nami.
Czy membranka od Lady wraz z metalowym szpindelkiem pasowala?
A, i wydaje mi sie, ze mowisz o pompce przyspieszenia, a nie ssania.
I o zaworku paliwowym w komorze plywakowej, a nie iglicowym.

 
offline Fougasse
użytkownik
T:35 P:566
Dodany: 2012-01-22, 20:31:21

Rosikon mój Mistrzu Gaźnikowy! smiech
Myślę, że mówię dobrze. Zaworek iglicowy w komorze pływakowej. Jest jeszcze zaworek kulkowy ”dysza” wtryskująca paliwo do gardzieli, on po sprawdzeniu i przełożeniu uszczelki pięknie ”dmucha” i nie zwraca powietrza, tj. podczas pracy paliwa.
Na górze pompka ssania, na dole pompka zrywu...a tak sobie nazwałem usmiech
Membranę pompki zrywu miałem w komplecie, to Arekban poszukiwał tekiej membranki.

Ostatnio edytowany przez: Fougasse, 2012-01-22 20:34:49
 
offline rosikon
użytkownik
T:68 P:672
Dodany: 2012-01-22, 20:43:06

Troche mnie skolowales, ale najwazniejsze by gazniczek pracowal jak nalezy. Z ta membranka to ja sie walnalem. Mimo wszystko wydaje mi sie, ze zaworek kulkowy popuszcza i ew. odcina paliwo do komory plywakowej. Zaworek iglicowy to sruba skladu mieszanki. W mechanizmie ssania nie powinno byc pompki, tylko otwierany kanalek /bajpasik/ paliwowy. Dobrze kombinuje?

Ostatnio edytowany przez: rosikon, 2012-01-22 20:52:03
 
offline Fougasse
użytkownik
T:35 P:566
Dodany: 2012-01-22, 21:26:44

Hmmm to ja jestem humanistą usmiech
Zaworek iglicowy to na 100% zaworek który ma za zadanie odciąć paliwo w komorze pływakowej kiedy będzie już jego nadmiar. Wewnątrz tego zaworka pracuje własnie iglica która naciska na skrzydełko prowadnicy pływaka. Natomiast zaworek kulkowy znajduje się wewnątrz dyszy wtrysku paliwa do gardzieli gaźnika. Z ssaniem masz rację ok

Ostatnio edytowany przez: Fougasse, 2012-01-22 21:29:57
 
offline Saurus8
użytkownik
T:42 P:477
Dodany: 2012-01-22, 21:49:27

Czy ruszałeś śrubkę która zatrzymuje nie całkiem zamkniętą drugą przepustnicę?

Liczba wyświetleń: 4599
Oglądasz posty 31 - 40 z 46
 
Nazwa forum:
2cvclub
Opis forum:
Międzyklubowe Forum Miłośników Samochodu Citroen 2CV w Polsce
Kategoria forum: Motoryzacja
Liczba użytkowników: 133
Odwiedzin dziś (łącznie): 41 (441018)
Postów: 21183 / Tematów: 1899
Pliki załączone w tym temacie:
 
Najaktywniejszy użytkownik:
Tematów: 162 / Postów: 2184
Ostatnio aktywne tematy:
(2014-11-16, 17:36)
(2014-11-16, 17:34)
(2014-11-06, 13:09)
Użytkownicy forum
Administracja forum: Brak uprawnień
Użytkownicy forum: Brak uprawnień