GaźnikZaworek zwrotny iglicowy |
|||||||
2cvclub › TECHNIKA KACZKOWA › pomoc techniczna › Gaźnik | |||||||
|
Dodany: 2012-01-15, 16:58:05
Dołączam fotkę z dwoma zaworkami. Ku przestrodze
Ostatnio edytowany przez: Fougasse, 2012-01-15 18:06:24
|
![]() |
(rozmiar: 375.46 KB, pobrań: 52) | Pobierz |
---|
![]() |
(rozmiar: 16.27 KB, pobrań: 51) | Pobierz |
---|
arekban@. Kolego, swego czasu tez poszukiwalem podobnej membranki. Po prostu zakupilem przepone pompy paliwowej od 126p /odpowiedni material benzynoodporny/ i wycialem sobie wzor jaki potrzebowalem. Dla ulatwienia, czesci metalowe byly skrecane. Tu masz nitowane, ale czego nie da rady polski fachowiec...
Dzięki za pomoc !
W międzyczacie Gusto dał znać że identyczna część jest w gaźniku Łady.
Zobaczymy ... jak zdobęde to dam znać.
http://allegro.pl/membrama-gaznika-3sztuki-lada-2104-2105-2106-2107-i2003175253.html
![]() |
(rozmiar: 40.99 KB, pobrań: 49) | Pobierz |
---|
Chłopaki trzymajcie kciuki, jutro nakładam gaźnik na izolator:) i na kolektor ssący. Powinienem odpalić Kaczulkę.
Gaźnik przeszedł następujące zabiegi:
1) Czyszczenie wewnętrzne i zewnętrzne kopuły i pokrywy;
2) Wymiana zaworka iglicowego wraz z podkładką;
3) Wymiana uszczelki pod pokrywą;
4) Wymiana pompki ssania;
5) Wymiana uszczelki pod pompką ssania;
6) Wymiana membrany pompki zrywu;
7) Wymiana filterka wlewu paliwa;
8) Sprawdzenie dyszy wtrysku i przedmuchanie wszystkich kanalików;
9) Smarowanie cięgien, sprężyn i rolek ”klapek” gardzieli.
Oby zakopciła!
![]() |
(rozmiar: 606.44 KB, pobrań: 48) | Pobierz |
---|---|---|
![]() |
(rozmiar: 2.04 MB, pobrań: 52) | Pobierz |
Fougasse. Powodzenia. Musi! zagrac.
A tak miedzy nami.
Czy membranka od Lady wraz z metalowym szpindelkiem pasowala?
A, i wydaje mi sie, ze mowisz o pompce przyspieszenia, a nie ssania.
I o zaworku paliwowym w komorze plywakowej, a nie iglicowym.
Rosikon mój Mistrzu Gaźnikowy!
Myślę, że mówię dobrze. Zaworek iglicowy w komorze pływakowej. Jest jeszcze zaworek kulkowy ”dysza” wtryskująca paliwo do gardzieli, on po sprawdzeniu i przełożeniu uszczelki pięknie ”dmucha” i nie zwraca powietrza, tj. podczas pracy paliwa.
Na górze pompka ssania, na dole pompka zrywu...a tak sobie nazwałem
Membranę pompki zrywu miałem w komplecie, to Arekban poszukiwał tekiej membranki.
Troche mnie skolowales, ale najwazniejsze by gazniczek pracowal jak nalezy. Z ta membranka to ja sie walnalem. Mimo wszystko wydaje mi sie, ze zaworek kulkowy popuszcza i ew. odcina paliwo do komory plywakowej. Zaworek iglicowy to sruba skladu mieszanki. W mechanizmie ssania nie powinno byc pompki, tylko otwierany kanalek /bajpasik/ paliwowy. Dobrze kombinuje?
Hmmm to ja jestem humanistą
Zaworek iglicowy to na 100% zaworek który ma za zadanie odciąć paliwo w komorze pływakowej kiedy będzie już jego nadmiar. Wewnątrz tego zaworka pracuje własnie iglica która naciska na skrzydełko prowadnicy pływaka. Natomiast zaworek kulkowy znajduje się wewnątrz dyszy wtrysku paliwa do gardzieli gaźnika. Z ssaniem masz rację
Czy ruszałeś śrubkę która zatrzymuje nie całkiem zamkniętą drugą przepustnicę?