Wojtkowa Kaczka

2cvclub2CV FILMY - FOTKI - GA... Nasze ”kaczki”Wojtkowa Kaczka
 
offline 2cvclub
administrator
T:162 P:2184
Dodany: 2012-02-20, 20:23:49

Moje doświadczenie podpowiada, że silnik kaczkowy da się sensownie używać do wskazania ”9”, poniżej nie.

 
offline woycieh
użytkownik
T:24 P:227
Dodany: 2012-02-21, 14:43:27

No to czyli jednak pierscieie, a moze i cyindry do wymiany najpewniej. Juz sie balem, ze te niecale 8bar jest ok i dalej bedzie zagwozdka co jest przyczyną muła w kaczce.
Nic, zrobi sie pierscienie i zobaczymy. Dzieki.


 
offline 2cvclub
administrator
T:162 P:2184
Dodany: 2012-02-21, 15:02:28

Nie koniecznie pierścienie. Mogą też być nieszczelne zawory, też nie ma kompresji, chociaż jak już się otwiera cylindry to pierścienie też warto zrobić.
Warto zrobić próbę olejową, czyli porównać ciśnienie zwyczajnie a potem ”uszczelnić” pierścienie przez wlanie do komory spalania oleju i porównać, jeśli się zmini to pierścienie, jeśli nie to zawory.

 
offline Saurus8
użytkownik
T:42 P:477
Dodany: 2012-02-21, 15:04:51

Wymiana samych pierścieni nic nie da jeśli gładzie są przetarte. A szlifu się w kaczkach nie robi, bo nie ma jak, nie ma tłoków na nadwymiar.

 
offline 2cvclub
administrator
T:162 P:2184
Dodany: 2012-02-21, 16:02:46

Ja wstawiałem tuleję cylindrową, ale przyznaję, że była to raczej konieczność niż dobre rozwiązanie.

 
offline woycieh
użytkownik
T:24 P:227
Dodany: 2012-02-21, 18:53:40

Rozmawialem z jednym kaczkowym znawca z okolic (wspominalem tu juz o nim kiedys, bardzo pomocny gość). Mam w pon. sie przypomniec, jak dobrze pójdzie to pogrzebie przy niej i znajdzie rozwiazanie. A że na sprawie się zna to nie wątpię, złożył już kilka kaczek do stanu ’fabrycznego’ :) [o, np tą: http://allegro.pl/citroen-2cv-2-cv-dyane-i2071157921.html ]
Mam nadzieję, że da radę, bo mechanicy tacy od golfów i beemek tu rozkładają ręce :)

Ostatnio edytowany przez: woycieh, 2012-02-21 19:03:43
 
offline woycieh
użytkownik
T:24 P:227
Dodany: 2012-02-22, 13:26:53

Jako, ze moja kaczka to składak i nie wiem z jakiego roku mam silnik, próbuję jakoś dojść do ładu i składu z tym. Ani poprzedni właściciel, ani gość który ją składał nie wiedzą, chcę dojść do tego po numerze silnika, bo pewnie się da, pytanie tylko jak?
Numer jaki widnieje na tabliczce to: 0506035425 AK2, pomożecie z roszyfrowaniem tego?

 
offline 2cvclub
administrator
T:162 P:2184
Dodany: 2012-02-22, 18:48:31

Typ silnika to AK2
Według danych fabrycznych produkowany od 1978 r.
Powinien posiadać gaźnik jednogardzielowy SOLEX 32 .
spręzanie 8,5:1, maoc 26 KM
Produkowany w latach 71-79
Prędkośc maksymalna osiągana fabrycznie na tym silniku to 105 km/h

Ostatnio edytowany przez: 2cvclub, 2012-02-22 18:49:13
 
offline arekban
administrator
T:68 P:1256
Dodany: 2012-02-22, 19:57:03

Wojtkowa kaczka o ila pamietam ma plastikową obudowe filtra powietrza. Taka obudowa chybe nie byla montowana z gaźnikami jennogardzielowymi ? Czy sie jednak myle ?

 
offline woycieh
użytkownik
T:24 P:227
Dodany: 2012-02-22, 20:48:06

Tak, ma plastikowa obudowę. Nie wiem czy coś to zmienia, ale ma.
A z tym rocznikiem to jak rozumieć w końcu?

2cvclub
produkowany od 1978 r.

Produkowany w latach 71-79

Liczba wyświetleń: 15442
Oglądasz posty 71 - 80 z 116
 
Nazwa forum:
2cvclub
Opis forum:
Międzyklubowe Forum Miłośników Samochodu Citroen 2CV w Polsce
Kategoria forum: Motoryzacja
Liczba użytkowników: 133
Odwiedzin dziś (łącznie): 67 (441043)
Postów: 21183 / Tematów: 1899
Pliki załączone w tym temacie:
 
Najaktywniejszy użytkownik:
Tematów: 162 / Postów: 2184
Ostatnio aktywne tematy:
(2014-11-16, 17:36)
(2014-11-16, 17:34)
(2014-11-06, 13:09)
Użytkownicy forum
Administracja forum: Brak uprawnień
Użytkownicy forum: Brak uprawnień