Kronika mojej 2CV-ki |
||||
2cvclub › 2CV FILMY - FOTKI - GA... › Nasze ”kaczki” › Kronika mojej 2CV-ki | ||||
|
Dodany: 2014-03-26, 22:29:04
Kupiłem na allegro jakis czas temu.
|
|||
|
Dodany: 2014-03-27, 07:51:21
Światła dzienne działają, gdy przełącznik jest w pozycji zerowej? Same się uruchamiają, gdy silnik pracuje? Włączanie mijania i długich bez zmian? Czy dobrze rozumiem?
|
|||
|
Dodany: 2014-03-27, 08:37:08
Noel,dobrze rozumiesz.
Ostatnio edytowany przez: herbi, 2014-03-27 08:38:53
|
|||
|
Dodany: 2014-03-27, 10:56:51
Z tego co wyczytałem rozumiem, że to ustrojstwo nie obciąża akumulatora podczas rozruchu.
|
|||
|
Dodany: 2014-03-27, 16:42:48
sindbad1947 Z tego co wyczytałem rozumiem, że to ustrojstwo nie obciąża akumulatora podczas rozruchu. Nie obciąża,bo swiatła włączają się parę sekund po uruchomieniu silnika. Jutro przyjeżdza do mnie kolega z przyżądem do mierzenia kompresji.Od wyników tego pomiaru będą zależały dalsze działania . W związku z tym przygotowałem silnik do pomiaru,podłaczyłem akumulator i wykręciłem świece. Moim oczom ukazał sie taki widok,na gwint swiecy były nałozone podkładko-tulejki (na zdjęciu) Nie spotkałem sie jeszcze z takim czyms i moje pytanie do Was,czy to fabryczne rozwiazanie, i czemu to miało słuzyć ?
Ostatnio edytowany przez: herbi, 2014-03-27 16:44:24
|
![]() |
(rozmiar: 524.16 KB, pobrań: 26) | Pobierz |
---|
Pomiar zrobiony,w obu cylindrach sprężanie na poziomie 10.
po wstrzyknięciu oleju podskoczyło do 11.
Wymienię wiec uszczelki i uszczelniacze na wale i wyreguluję zawory.
Muszę teraz kupić świece,przewody ,pasek i oleje.
Znalazłem na forum temat w którym Ural poleca świece NGK B6HS natomiast na stronie NGK dedykowana świeca do tego silnika to B7HS.
Czy to ma znaczącą różnice?
Co do oleju to do skrzyni chcę kupić ELF-a 80W90 a do silnika
Castrol GTX High Mileage 15W40 Lub Motul 20W50 classic.
Co do tych tulejek na świecach,nikt z Was sie z czymś takim nie spotkał?
Założę więc świece bez tych tulejek
”Ural poleca świece NGK B6HS natomiast na stronie NGK dedykowana świeca do tego silnika to B7HS”. B6hs maja wyższą ciepłotę, temperaturę będą lepiej wypalone, natomiast 7ki są chłodniejsze, ale gdy silnik i gaźnik są ok. również się sprawdza. Można założyć świece i przejechać się , potem sprawdzić kolor elektrod i wtedy zadecydować jaka zastosować. Jeżeli świeca ma kolor ciemny(czarny mieszanka nie spalona powoduje z czasem przebicie świecy, pełzanie iskry po nawęglonym izolatorze) to założyć cieplejszą 6, jeżeli jasny biała( bezbarwna) to 7. Kolor elektrod optymalny kawa z mlekiem (jasny brąz), wpływ na kolor ma tez skład mieszanki wyregulowany w gaźniku. Na zdjęciu starej świecy Masz ciepłotę 65 a więc między 6 a 7
Ok,paweld dzięki.Te NGK nie są drogie,więc kupię tak jak radzisz 2 komplety,6 i 7-ki.
A o tych tulejkach ze zdjęcia nic nie wiesz?
Długość gwintu świec FE65P które wykręciłeś to 19 mm
Długość gwintu świec B6HS to 12,7 mm
Czy dlatego czasem ktoś nie stosował tych tulei jako podkładek ?