Kronika mojej 2CV-ki |
|||||||
2cvclub › 2CV FILMY - FOTKI - GA... › Nasze ”kaczki” › Kronika mojej 2CV-ki | |||||||
|
Dodany: 2014-03-29, 02:44:34
Herbi daj znać jak działa ten włącznik świateł dziennych. Stosujesz go przy standardowym regulatorze napięcia ? Sprawdź działanie zestawy przy całym zakresie obrotów i z jakimś innym obciążeniem instalacji bo standardowy regulator napięcia działa różnie.
|
||||||
|
Dodany: 2014-03-29, 09:00:46
Arek,sczerze mówiąc nie mierzyłem tych wykręconych świec,ale na oko mają długość świec”krótkich”.
Ostatnio edytowany przez: herbi, 2014-03-29 09:07:00
|
||||||
|
Dodany: 2014-03-29, 12:26:30
herbi Co do tych tulejek na świecach,nikt z Was sie z czymś takim nie spotkał? paweld Nie wiem co poeta miał na myśli z tymi tulejkami Jak to mawia mój kolega - ”pokazuję i objaśniam”: Te tulejki to fragment większej całości, realizowanej na dodatek na dwa sposoby. Sposób pierwszy (Visa) - fotka 001. Sposób drugi - fotka 002. W obu przypadkach - chodzi o .... (tak się bynajmniej domyślam) - ..zabezpieczenie przed zanieczyszczeniami, wpadającymi dookoła świecy.. ![]() - ..rodzaj buforu cieplnego, gwarantującego świecy jak najstabilniejszą temperaturę pracy ![]() (fantazja autora mogła iść daleko!) :) Tak czy siak - tulejki są DOSKONAŁE do (wspominanego już na Forum) konkursu pt. ”Co to, k...., jest” ![]() herbi Założę więc świece bez tych tulejek Jeśli nie masz całej reszty tej biżuterii - to jak najbardziej słuszna decyzja ![]() ![]()
Ostatnio edytowany przez: hurtownia2cv, 2014-03-29 12:32:22
|
![]() |
(rozmiar: 3.54 MB, pobrań: 33) | Pobierz |
---|---|---|
![]() |
(rozmiar: 3.43 MB, pobrań: 24) | Pobierz |
Jacek dzieki za wyjaśnienie zagadki:)
Wszysto zaczyna pasowac do siebie.W głowicy wokół gniazda na świece jest takie niewielki podtoczenie do którego ta tulejka doskonale pasuje.na samej tulejce sa symetrycznie naprzeciw siebie takie dwa wypusty a na twoich zdjeciach na tej długiej tulejce jest cos w rodzaju zamka w który wchodza te wypusty,cos podobnego jak w żarówce samochodowej.
Rzeczywiscie nie ma sensu zakładania tych tulejek bez całej reszty.
Jedna zagadka rozwiacana przez Jacka,ale mam jeszcze inne pytanie.
Pomiar silnika wyszedł w miarę dobrze,więc zabrałem sie za jego czyszczenie i czyszczenie osprzętu.Chce oddać do piaskowania kolektor.Ogladałem go i zauważyłem niewielki otwór w podstawie kolektora (pod gaznikiem) z zewnątrz jest tam nawiercony otwór srednicy ok 2,5mm i jest on na wylot do wewnatrz kolektora z tym ze od srodka otworek jest duzo mniejszy na oko ok 0,5 mmm.
Mome pytanie wiec brzmi,czy jest to fabryczny otwór technologiczny,czy przerdzewiały kolektor?
![]() |
(rozmiar: 589.42 KB, pobrań: 22) | Pobierz |
---|
Następna prośba o poradę,chce kupic przewody zapłonowe.na allegro są dwa zestawy różniące się koncówkami.Czy ta szeroka koncówka jest może po to by uszczelnic otwór na świece w osłonie silnika?
http://allegro.pl/przewody-zaplonowe-lpg-citroen-2cv-0-6l-i4077153376.html
Oryginalnie miałem proste koncówki takie jak te,i długosci przewodów się zgadzają.
http://allegro.pl/przewody-zaplonowe-lpg-citroen-2cv-3cv-ak250-ak400-i4077153378.html
Dzisiaj doczyściłem do końca skrzynię biegów.Odkręciłem korek spustowy i zlałem stary olej.zaniepokoiła mnie znikoma ilość oleju jaka wylała się ze skrzyni ok 100ml.wnętrze kielich skrzyni było całe zabrudzone,więc może przez wałek sprzęgłowy uciekał olej.Kupiłem najtańszy olej przekładniowy Hipol,zalałem nim skrzynie a do wałka sprzęgłowego podłączyłem wiertarkę.Kręciłem tak skrzynią przez 30 minut zmieniając co jakiś czas biegi i nie pojawiła się nigdzie wyciek oleju,ani na wałku ani na półosiach.Wiecie może gdzie ten olej mógł się podziać,przecież to nie woda żeby wyparował.Przy okazji mam nadzieje popłukałem trochę skrzynie tym tanim olejem.Teraz go wypuszczę i nalaje ELF-a .
Biegi wchodzą ładnie chodz z niewielkim oporem
Aha,chcę wysłać tarczę sprzęgła do regeneracji.Znalazłem Zakład Regeneracji Sprzęgieł w Warszawie na ul Skoczylasa.regenerują sprzęgła do zabytkowych pojazdów.Zna ktos ten zakład?
cena za wymiane okładzin 50zł.Okładziny firmy LUK.
![]() |
(rozmiar: 630.34 KB, pobrań: 33) | Pobierz |
---|
Kilka lat temu jak zjechałem sprzęgło na ful to tam regenerowałem.
Nie miałem zastrzeżeń.
Herbi, zdradź czym doczyściłeś tak skrzynię . Super wyglada - kawał dobrej roboty - podziwiam