Turbokaczka - czyli 2CV w programie Samochód marzeń kup i zrób2CV w TVNTURBO w programie ”Samochód marzeń: kup i zrób” |
|||||||||||||||||||||||||||||||
2cvclub › 2CV FILMY - FOTKI - GA... › 2CV w telewizji › Turbokaczka - czyli 2CV w programie Samochód marzeń kup i... | |||||||||||||||||||||||||||||||
|
Dodany: 2013-10-06, 22:20:13
Największtm problemem w programie jest fakt, że twórcy (a zwłaszcza ten zaproszony blacharz) nieprawidłowo ocenił co jest głównym elementem nośnym.
Ostatnio edytowany przez: 2cvclub, 2013-10-06 22:49:51
|
||||||||||||||||||||||||||||||
|
Dodany: 2013-10-06, 22:45:04
Klasyczny przykład jak nie należy remontować ramy 2cv !
Plik: Przed_remontem_poprawna_szczelina_trójkatów.jpg Plik: korozja_ramy.jpg Plik: korozja_ramy2.jpg Plik: korozja_ramy3.jpg Plik: metoda_siłowa_podnośnik_z_tyłu.jpg Plik: rama1.jpg Plik: rama2.jpg Plik: rama3.jpg Plik: wstawianie_blachy_podnośnik_już_z_przodu.jpg Plik: Po_remoncie_nie_poprawna_szczelina_trójkatów.jpg
Ostatnio edytowany przez: arekban, 2013-10-07 00:45:51
Załączniki
|
||||||||||||||||||||||||||||||
|
Dodany: 2013-10-06, 22:55:11
Jak ja robiłem raz ramę w ten sam spobób (bo mi też to się zdarzyło), rama bez dolnej blachy była tak wiotka, że podparliśmy kobyłki pod przód blacharz regulował[b]wysokość podnośnika (zadzierał nieco w ten sposób lub opuszczał[b]nos ramy) a ja siedziałem na podnośniku z ”boczkiem” i mówiłem mu. W dół, w dół, trochę do góry aż boczek nie pasował idealnie, bo wszystko było ”w ruchu”. I dopiero po odnalezieniu w miarę dobrej geometrii blachrz wszystko pospawał. No ale ja wiedziałem co robię i wiedziałem potem co mam, a on myśli że ma dobry samochód.
Ostatnio edytowany przez: 2cvclub, 2013-10-06 22:57:01
|
||||||||||||||||||||||||||||||
|
Dodany: 2013-10-06, 22:59:19
2cvclub Myślę, że naprawdę najważniejszym elementem jest teraz odnaleźć pan Emila i go ostrzec. Znajdzie nas prędzej niż nam się wydaje... TVN TURBO powinno dołożyć właścicielowi następne 6 tys zł i zafundować nową ramę z przekładką. |
||||||||||||||||||||||||||||||
|
Dodany: 2013-10-06, 23:06:35
Kurde na tych twoich powiększeniach widać wszystko jak na dłoni, podczas oglądania filmu się tego tak dokładnie nie łapie.
Ostatnio edytowany przez: 2cvclub, 2013-10-06 23:08:17
|
||||||||||||||||||||||||||||||
|
Dodany: 2013-10-06, 23:09:19
Liczyłem, że to będzie materiał promujący 2CV, ale wyszła totalna kicha... My wiemy o co chodzi, a ludziom wciskają kit (np. o remoncie generalnym za 4 tys.zł)
|
||||||||||||||||||||||||||||||
|
Dodany: 2013-10-06, 23:25:39
Eeee tam ... w sumie to jest super !
Załączniki
|
||||||||||||||||||||||||||||||
|
Dodany: 2013-10-07, 00:34:54
2cvclub Kurde na tych twoich powiększeniach widać wszystko jak na dłoni, podczas oglądania filmu się tego tak dokładnie nie łapie.
Widać: 1. Fatalne wyboczenie ceownika od strony kierowcy 2. Odpowiadający temu wręcz podręcznikowo nie pasujący boczek. Wiem Arku, że jesteś perfekcjonista...... Kuba, tu nie chodzi o perfekcjonizm ale o bezpieczeństwo. Dobrze wiemy, że pracująca lub krzywa rama powoduje naprężenia w układzie kierowniczym a to może spowodować utratę sterowności auta... dalej mówić nie trzeba czym to grozi. Wydaje mi się że auto wjechało do warsztatu z prostą i w miarę sztywną ramą a wyjechało z krzywą i mniej sztywną. Zmianę geometrii ramy widać po rozjechanych trójkątach nad błotnikami. Rama jest mniej sztywna ponieważ wewnętrzne wzmocnienia zostały wyrwane siłowo i nie wspawane z powrotem do dolnej blachy ramy. Poprawnie zespawana rama - powinna wyglądać tak jak niżej. Nie da się jednak tego zrobić na szybko ... bez zdejmowania ramy.
Ostatnio edytowany przez: arekban, 2013-10-07 00:48:40
Załączniki
|
||||||||||||||||||||||||||||||
|
Dodany: 2013-10-07, 09:51:45
Ja znam, Arku, twoje pojęcie ”bezpieczeństwa” i je szanuję chociaż nie podzielam. Użyłem na to słowa ”perfekcjonizm” bo akurat mi pasowało.
|
||||||||||||||||||||||||||||||
|
Dodany: 2013-10-07, 10:09:10
2cvclub ... Trzeba w stu procentach rozumieć sprzęt którym się jedzie.... Świętą prawdę prawisz Kuba... Prawda tak stara jak stara jest motoryzacja... Dziś czasy są jednak nieco inne niż 60 lat temu. Czy każdy szofer pamięta o ”Twojej Prawdzie” ? Czy właściciel białej 2CV odpicowanej w TVN TURBO ”w stu procentach rozumie” swój sprzęt i wie jak mu go zrobiono ? A może się czepiam... |
||||||||||||||||||||||||||||||
Liczba wyświetleń: 5472
Oglądasz posty
21
- 30
z 43
|
|||||||||||||||||||||||||||||||