Moje tragiczne przygody z kaczka |
||||
2cvclub › TECHNIKA KACZKOWA › pomoc techniczna › Moje tragiczne przygody z kaczka | ||||
|
Dodany: 2012-01-07, 17:43:28
Jacku, szybciej napisalem niz pomyslalem. Czy ten pret nie ma gwintu od strony cylindra i jest tylko zakonczony talerzykiem i krecac pretem nic nie moge sknocic? Ze wkreca sie on tylko w koncowke ”1”? Przyznam sie, ze nawet nie przygladalem sie temu mechanizmowi ,ani na zywo,ani na rysunkach. Pokombinuje zlapac te podfrezowania na klucz szczypcami zaciskowymi, o ile da sie podejsc.
|
|||
|
Dodany: 2012-01-07, 17:58:27
Ten pręt, najogólniej mówiąc, końcówkę (tą schowaną w tubusie) ma ..jak główka zaworu w cylindrze. O nią opiera się sprężyna, która działa ”na ściskanie”. Kręcąc prętem - pokonywać musisz opór tejże sprężyny, dlatego sensownie byłoby auto nieco podnieść (odciążyć).
|
|||
|
Dodany: 2012-01-07, 18:01:00
Wkręcając ten pręt w w element 1, spowodujesz ściągnięcie koła do środka, a więc podniesiesz samochód, wykręcając jest odwrotnie, samochód siada niżej.
Załączniki
|
|||
|
Dodany: 2012-01-07, 18:04:35
Tomek! Jesteś niesamowity!
Ostatnio edytowany przez: hurtownia2cv, 2012-01-07 18:06:34
|
|||
|
Dodany: 2012-01-07, 18:07:42
Sympatyczni Koledzy. No to teraz wszystko jasne i proste. Udalo mi sie ,dzieki Waszej pomocy, nie wywazac otwartych drzwi. Dzieki. Browarski sie nalezy.
|
|||
|
Dodany: 2012-01-07, 18:11:06
hmm..... Kuba się odgraża, że otwarcie sezonu - w Warszawie.
|
|||
|
Dodany: 2012-01-07, 18:14:22
Zbieram z różnych stron bo nigdy nie wiadomo co się przyda, jak już ktoś postuje *.pdf albo obrazek dotyczący jakiejkolwiek naprawy, to ląduje na dysku.
|
|||
|
Dodany: 2012-01-07, 18:31:37
No to widzę, że na Twoje kajaki - trzeba będzie przyjechać... z pendrajwem :-D
|
|||
|
Dodany: 2012-01-07, 18:40:58
...z pedrakiem, ale cholernie pojemnym, jesli Tomek ”wszystko zbiera”. Jak to dobrze, ze jest ktos taki... Sam czesto cos gdzies widzialem, a jak potrzeba to diabli wiedza gdzie to bylo.
|
|||
|
Dodany: 2012-01-07, 19:11:40
Nie aż taki pojemny Samych książek serwisowych w różnych językach, katalogów części gdzie auta są rozebrane do najmniejszej śrubki i są imponujące, ręcznie wykonywane rysunki (rzuty aksometryczne) elementów, wiązki elektryczne czy instrukcje naprawcze konkretnych podzespołów to mam około 700MB, dużo zajmuje ta niemiecka strona bo aż 1,65GB a i to nie mam z niej wszystkiego, bo było kilka aktualizacji z czasem jak Niemiec kończył swoje 2CV. Ale niewiele brakuje i kiedyś to uzupełnie
|
|||
Liczba wyświetleń: 8005
Oglądasz posty
61
- 70
z 76
|
||||