po malutku zaczynam... |
|||||||||||||
2cvclub › TECHNIKA KACZKOWA › Renowacje Citroenów 2CV › po malutku zaczynam... | |||||||||||||
|
Dodany: 2013-08-13, 23:40:13
raff2 A z drugiej strony, po co tak szybko jechać takim samochodem?! Bardzo słuszne pytanko ![]() ![]() ![]() |
||||||||||||
|
Dodany: 2013-09-14, 20:24:26
Zanim rozpedzę sie do 125 i udowodnie (na GPS) postanowiłem wpasować lewy błotnik wewnetrzny. Pasuje bardzo dobrze jak oryginalny - jednak to niemiecka podróbka. Zajęło mi to cztery godziny. Pozostało tylko zgrzać go, wkleić i zanitować.
|
![]() |
(rozmiar: 1.95 MB, pobrań: 41) | Pobierz |
---|---|---|
![]() |
(rozmiar: 1.87 MB, pobrań: 39) | Pobierz |
Muszę uważniej się przyglądać. Tej zimy muszę wyremontować mojego Leona. To był trudny rok.
Jak tak patrzę na te zdjęcia, to aż tracę ochotę na remont budki w mojej kaczuszce. Póki jeździ i woda się przez drzwi nie wlewa do środka, to chyba szkoda się za to zabierać. Bo czy mały remoncik, czy z założenia duży - pewnie i tak będą trwały tyle samo...
To nie jest takie straszne jak wygląda. Najważniejsze aby nie zabierać się za to z jakimkolwiek ciśnieniem. Jednak głównym celem tego zajęcia ( w moim przypadku) jest radocha z samego cięcia, gięcia i krzesania iskier. A na koniec głębokie, pełne szczęścia spojrzenie kobiety życia tuż przed wyruszeniem w nieznane...bezcenne
Masz rację remontowac bez ciśnienia, ja remontowałem z cisnieniem to po roku spadło do 0
trzeba zrobić raz a dobrze na jakiś czas
i cieszyć się po remoncie ile się da
udało mi się zamontować prawy wewnętrzny błotnik. Tym razem zajęło mi to dwie godziny.
![]() |
(rozmiar: 2.06 MB, pobrań: 37) | Pobierz |
---|---|---|
![]() |
(rozmiar: 1.93 MB, pobrań: 36) | Pobierz |
Długo się zastanawiałem spawać punktowo, spawać TIG czy skręcić na śrubki i jednocześnie skleić na klej uszczelniacz. Wybrałem najdłuższą drogę jednak mam nadzieję na 25 lat spokoju. Oba wewnętrzne błotniki już zamontowane. Zastosowałem nierdzewne śrubki M4x25 i klej- uszczelniacz Wurth
![]() |
(rozmiar: 2.05 MB, pobrań: 41) | Pobierz |
---|---|---|
![]() |
(rozmiar: 2.1 MB, pobrań: 33) | Pobierz |
![]() |
(rozmiar: 1.5 MB, pobrań: 33) | Pobierz |
![]() |
(rozmiar: 2.13 MB, pobrań: 40) | Pobierz |
Buda stała się na tyle sztywna że mogłem wyjechać spod niej podwoziem i postawić na dwóch kobyłkach. Teraz zajmę się przewróceniem budy do góry nogami i połataniem kilku nieszczęsnych dziur. Spawanie nowych blach też będzie konieczne.
![]() |
(rozmiar: 2.07 MB, pobrań: 34) | Pobierz |
---|---|---|
![]() |
(rozmiar: 2.08 MB, pobrań: 31) | Pobierz |
![]() |
(rozmiar: 1.97 MB, pobrań: 34) | Pobierz |