po malutku zaczynam... |
|||||||||||||
2cvclub › TECHNIKA KACZKOWA › Renowacje Citroenów 2CV › po malutku zaczynam... | |||||||||||||
|
Dodany: 2013-08-13, 23:40:13
raff2 A z drugiej strony, po co tak szybko jechać takim samochodem?! Bardzo słuszne pytanko |
||||||||||||
|
Dodany: 2013-09-14, 20:24:26
Zanim rozpedzę sie do 125 i udowodnie (na GPS) postanowiłem wpasować lewy błotnik wewnetrzny. Pasuje bardzo dobrze jak oryginalny - jednak to niemiecka podróbka. Zajęło mi to cztery godziny. Pozostało tylko zgrzać go, wkleić i zanitować.
Załączniki
|
||||||||||||
|
Dodany: 2013-09-14, 20:48:54
Muszę uważniej się przyglądać. Tej zimy muszę wyremontować mojego Leona. To był trudny rok.
|
||||||||||||
|
Dodany: 2013-09-23, 22:53:02
Jak tak patrzę na te zdjęcia, to aż tracę ochotę na remont budki w mojej kaczuszce. Póki jeździ i woda się przez drzwi nie wlewa do środka, to chyba szkoda się za to zabierać. Bo czy mały remoncik, czy z założenia duży - pewnie i tak będą trwały tyle samo...
|
||||||||||||
|
Dodany: 2013-09-24, 09:50:33
To nie jest takie straszne jak wygląda. Najważniejsze aby nie zabierać się za to z jakimkolwiek ciśnieniem. Jednak głównym celem tego zajęcia ( w moim przypadku) jest radocha z samego cięcia, gięcia i krzesania iskier. A na koniec głębokie, pełne szczęścia spojrzenie kobiety życia tuż przed wyruszeniem w nieznane...bezcenne
|
||||||||||||
|
Dodany: 2013-09-24, 14:29:15
Masz rację remontowac bez ciśnienia, ja remontowałem z cisnieniem to po roku spadło do 0
|
||||||||||||
|
Dodany: 2013-09-24, 18:09:45
SERVICEMAN /.../ A na koniec głębokie, pełne szczęścia spojrzenie kobiety życia tuż przed wyruszeniem w nieznane...bezcenne No tak, to trochę co innego, jeśli robisz to sam, a co innego jak my zlecamy to innym... Ale w końcu nick SERVICEMAN do czegoś zobowiązuje ;)) |
||||||||||||
|
Dodany: 2013-09-27, 23:09:05
udało mi się zamontować prawy wewnętrzny błotnik. Tym razem zajęło mi to dwie godziny.
Załączniki
|
||||||||||||
|
Dodany: 2013-10-09, 15:32:44
Długo się zastanawiałem spawać punktowo, spawać TIG czy skręcić na śrubki i jednocześnie skleić na klej uszczelniacz. Wybrałem najdłuższą drogę jednak mam nadzieję na 25 lat spokoju. Oba wewnętrzne błotniki już zamontowane. Zastosowałem nierdzewne śrubki M4x25 i klej- uszczelniacz Wurth
Ostatnio edytowany przez: SERVICEMAN, 2013-10-09 21:49:47
Załączniki
|
||||||||||||
|
Dodany: 2013-10-29, 23:23:13
Buda stała się na tyle sztywna że mogłem wyjechać spod niej podwoziem i postawić na dwóch kobyłkach. Teraz zajmę się przewróceniem budy do góry nogami i połataniem kilku nieszczęsnych dziur. Spawanie nowych blach też będzie konieczne.
Załączniki
|
||||||||||||
Liczba wyświetleń: 12725
Oglądasz posty
21
- 30
z 232
|
|||||||||||||