po malutku zaczynam...

2cvclubTECHNIKA KACZKOWA Renowacje Citroenów 2CVpo malutku zaczynam...
 
offline hurtownia2cv
użytkownik
T:135 P:1179
Dodany: 2013-12-19, 21:16:20

SERVICEMAN
Zdjęcia robił hurtownia2CV - ta informacja jako akt obrony praw autorskich

Robert, spokojnie... :)
Jestem tylko Twoimi oczyma, swojego rodzaju ”urządzeniem peryferyjnym” smiech
Tak więc - WSZYSTKIE fotki, które Ci wysyłam, są TWOJE.
(Niniejszym ceduję na Ciebie wszelkie prawa własności do nich)
Na mailu masz fotorelację z dzisiejszych prac. Położony podkład epoksydowy. Prześlicznie ”wyszedł” na podszybiu. Śladu nie ma, że było tam łączenie

Ostatnio edytowany przez: hurtownia2cv, 2013-12-19 21:18:51
spinaczZałączniki
2013.12.19- 014.jpg 2013.12.19- 014.jpg (rozmiar: 3.49 MB, pobrań: 25) Pobierz
2013.12.19- 001.jpg 2013.12.19- 001.jpg (rozmiar: 3.19 MB, pobrań: 27) Pobierz
 
offline SERVICEMAN
użytkownik
T:6 P:200
Dodany: 2014-01-05, 23:14:02

silnik i skrzynia rozebrane,wymyte i wymienione wszystkie uszczelki. Buda już pospawana i położony podkład epoksydowy wróciła do mnie od Jacka z Płocka. Podkład już dotarłem na gładko. Teraz szukam lakierni w Warszawie aby położyć podkład akrylowy i kolor - może ktoś coś podpowie - tani dobry lakiernik z kabiną.

spinaczZałączniki
IMG_4796.JPG IMG_4796.JPG (rozmiar: 1.52 MB, pobrań: 16) Pobierz
IMG_4783.JPG IMG_4783.JPG (rozmiar: 1.56 MB, pobrań: 19) Pobierz
 
offline SERVICEMAN
użytkownik
T:6 P:200
Dodany: 2014-01-05, 23:23:08

na liczniku mam 32tyś. Patrząc na jeszcze zachowane oryginalne ślady honowania na cylindrach to całkiem możliwe.

spinaczZałączniki
IMG_4747.JPG IMG_4747.JPG (rozmiar: 1.66 MB, pobrań: 17) Pobierz
IMG_4751.JPG IMG_4751.JPG (rozmiar: 1.67 MB, pobrań: 21) Pobierz
IMG_4748.JPG IMG_4748.JPG (rozmiar: 1.76 MB, pobrań: 22) Pobierz
IMG_4795.JPG IMG_4795.JPG (rozmiar: 2.01 MB, pobrań: 19) Pobierz
 
offline zloek
użytkownik
T:201 P:1444
Dodany: 2014-01-06, 00:07:31

Co do cylindrów, ja swoja kaczkę mam od 2000 roku i zasuwałem ją do Holandii po części z Polski, w Holandii też jeździłem przez rok, nie wiem ile dokładnie kilometrów zrobiłem, myślę, że mogę gdzieś sprawdzić ale chyba więcej niż 30 tys km i moje cylindry wyglądają jak nowe, Kuba mi świadkiem, aż byliśmy bardzo zdziwieni:)
Bo kaczki wtedy za bardzo nie oszczędzałem, zawsze gaz do dechy po niemieckich autostradach.
Dobrze mieć takie cylindry :)

 
offline SERVICEMAN
użytkownik
T:6 P:200
Dodany: 2014-01-17, 21:33:42

rama pomalowana podkładem akrylowym Następnie będę malował emalią do podwozi a na koniec zabezpieczę od wewnątrz woskiem Dobra okazja bo można przekręcać ramę i płynny wosk dostanie się we wszystkie szczeliny wewnątrz pudła ramy Zrobiłem oczywiście kilka zacieków bo lakiernik ze mnie bardzo nędzny jednak są to tylko moje zacieki i do nikogo nie mam pretensji - nawet do siebie,,,Na oryginalnym lakierze budy znalazłem dwa zacieki i jeden na osłonie wiatraka - więc żabojady też się uczą malować

Ostatnio edytowany przez: SERVICEMAN, 2014-01-17 21:39:09
spinaczZałączniki
IMG_4818.JPG IMG_4818.JPG (rozmiar: 1.67 MB, pobrań: 22) Pobierz
IMG_4821.JPG IMG_4821.JPG (rozmiar: 1.82 MB, pobrań: 15) Pobierz
IMG_4810.JPG IMG_4810.JPG (rozmiar: 2.04 MB, pobrań: 18) Pobierz
IMG_4813.JPG IMG_4813.JPG (rozmiar: 2.28 MB, pobrań: 15) Pobierz
IMG_4819.JPG IMG_4819.JPG (rozmiar: 1.88 MB, pobrań: 14) Pobierz
IMG_4820.JPG IMG_4820.JPG (rozmiar: 1.77 MB, pobrań: 19) Pobierz
 
offline 2cvclub
administrator
T:162 P:2184
Dodany: 2014-01-17, 21:44:36

Co to za rama jest? Wygląda na oryginalny wzór Citroerna?

 
offline SERVICEMAN
użytkownik
T:6 P:200
 
offline 2cvclub
administrator
T:162 P:2184
Dodany: 2014-01-17, 22:03:52

Ładna. Bo nie kombinoiwana tylko tak jak robił Citroen.
P.S. Widze, że masz na niej fabryczny numer. Wiele razy słyszałem, że nie warto przechodzić drogi aby nadać tenże numer kaczce formalnie. Kilku z nas próbowało i wspominają to jako bardzo męczące, długie traumatyczne wydarzenie. Z wielką dawką oślego uporu i niepotrzbnych emocji. Oczywiście ze strony urzedów.

 
offline SERVICEMAN
użytkownik
T:6 P:200
Dodany: 2014-01-17, 22:20:21

Myślę że jest to numer atestu TUV Prosiłem tych biednych Niemców żeby wybili mi moje numery nadwozia jednak akurat ci tego nie robią w przeciwieństwie do Franzose Potem to olałem bo doczytałem się w papierach importowych (pierwszy przegląd w Polsce) poprzedniego polskiego właściciela że samochód posiada tylko tabliczkę przynitowaną do nadwozia - więc mam nadzieję że nikt mnie się nie będzie czepiał na przeglądzie Na starej ramie mimo wszystko miałem wybite oryginalne numery tam gdzie powinny być jednak nikomu widocznie nie chciało się kopać w tej rdzy i smarze Rama jest bardzo podobna do oryginału - można się pomylić nie wiem jak będzie pasować bo nie przymierzałem jeszcze do budy Na pierwszy rzut oka można się zorientować że to nie oryginał od środka tam są duże otwory przeznaczone do okresowych zabezpieczeń - dostałem w komplecie odpowiednie zaślepki

IMG_4817.JPG
Plik: IMG_4817.JPG

Ostatnio edytowany przez: SERVICEMAN, 2014-01-17 22:22:08
spinaczZałączniki
IMG_4817.JPG IMG_4817.JPG (rozmiar: 1.99 MB, pobrań: 25) Pobierz
 
offline zloek
użytkownik
T:201 P:1444
Dodany: 2014-01-18, 01:34:07

bardzo ładna rama, no oby teraz rzeczoznawca nie czytał tu postów piwo

Liczba wyświetleń: 12727
Oglądasz posty 41 - 50 z 232
 
Nazwa forum:
2cvclub
Opis forum:
Międzyklubowe Forum Miłośników Samochodu Citroen 2CV w Polsce
Kategoria forum: Motoryzacja
Liczba użytkowników: 133
Odwiedzin dziś (łącznie): 224 (440970)
Postów: 21183 / Tematów: 1899
Pliki załączone w tym temacie:
 
Najaktywniejszy użytkownik:
Tematów: 162 / Postów: 2184
Ostatnio aktywne tematy:
(2014-11-16, 17:36)
(2014-11-16, 17:34)
(2014-11-06, 13:09)
Użytkownicy forum
Administracja forum: Brak uprawnień
Użytkownicy forum: Brak uprawnień