po malutku zaczynam... |
||||||||||||||||
2cvclub › TECHNIKA KACZKOWA › Renowacje Citroenów 2CV › po malutku zaczynam... | ||||||||||||||||
|
Dodany: 2013-10-30, 20:19:23
Na prawdę świetnie to wygląda. Robota nie tylko dobra ale i elegancka. Powiedz mi, po co skręcałeś śrubkami dół nadkola?
|
|||||||||||||||
|
||||||||||||||||
|
Dodany: 2013-11-06, 16:39:19
Już mnie trochę zmęczyła ta blacharka więc zabrałem się za zawieszenie. Przy pomocy najważniejszego narzędzia do codziennej obsługi i drobnych napraw Citroenów 2V czyli szlifierki kątowej zajrzałem do sprężyn. Uważam że całą winę za zaistniałą sytuację powinna wziąć na siebie mała biedna filcowa uszczelka, która poddała się i wpuściła wodę w skomplikowany zespół czasami nazywany tubusami, perszingami itp..
Załączniki
|
|||||||||||||||
|
Dodany: 2013-11-06, 20:29:11
SERVICEMAN Przy pomocy najważniejszego narzędzia do codziennej obsługi i drobnych napraw Citroenów 2V czyli szlifierki kątowej dziś też używałem tego kosmetycznego przyboru Kupa śmiechu i zabawy z tarczą listkowo-ścierno! |
|||||||||||||||
|
Dodany: 2013-11-06, 21:05:30
Już idą w ruch takie narzędzia ;)
|
|||||||||||||||
|
Dodany: 2013-11-06, 23:18:46
widziałem gdzieś żeby się dołem buda nie zeszła to koleś pospawał wnętrze rurkami na X lewe drzwi słupek (gdzie zawiasy)z tyłem prawym gdzie zamek od rzwi i po przekątnej ...
|
|||||||||||||||
|
Dodany: 2013-11-06, 23:24:57
Do końca jeszcze kawał drogi a ze szlifierką się już nigdy nie rozstanę - to piękne narzędzie. Na razie muszę poznać wszystkie genialne rozwiązania techniczne. Jednym z nich jest kostrukcja zawieszenia. Myślę że przyczyną negatywnych wyników testów amortyzatorów mogą być przyrośnięte rdzą gwintowane prowadnice cięgien do talerzyków z odbojnikami. Tubusy powinny ”pływać” pomiędzy uchwytami w ramie aby dać możliwość pracy gumowym odbojnikom. W moim przypadku z obu stron na przodzie było sztywno (niebezpiecznie to zabrzmiało)i musiałem użyć swojego kochanego narzędzia aby wogóle wyjąć tubusy.
|
|||||||||||||||
|
Dodany: 2013-11-07, 00:18:40
http://www.2cvclub.pl/dokumentacja/Schmierplan 2cv.pdf
Ostatnio edytowany przez: filip77, 2013-11-07 00:22:09
|
|||||||||||||||
|
Dodany: 2013-12-19, 15:14:43
Kontynuuję remont blacharski budy lecz już nie sam. Zleciłem to Pracowni Rekonstrukcji Zabytków Motoryzacji - w skrócie Jacek ”hurtovnia2cv” Mam teraz trochę więcej czasu aby zająć się silnikiem i podwoziem. Zdjęcia robił hurtownia2CV - ta informacja jako akt obrony praw autorskich
Plik: 2013.12.17- 012.jpg Plik: 2013.12.09- 020.jpg Plik: 2013.12.17- 006.jpg Plik: 2013.12.11- 004.jpg
Ostatnio edytowany przez: SERVICEMAN, 2013-12-19 15:18:44
Załączniki
|
|||||||||||||||
|
Dodany: 2013-12-19, 15:25:09
Zrobiłem remont sprężyn - czyli zabezpieczone antykorozyjnie, pomalowane nasmarowane smarem do łożysk, tubusy wyczyszczone od środka, tłoki tubusów umyte, wyczyszczone i nasmarowane. Zamontowałem dwa nowe cięgła na przód oraz wspawałem dwa nowe dekielki na przód tubusów. Pozostało tylko pomalować na czarno farbą do podwozia Novol.
Ostatnio edytowany przez: SERVICEMAN, 2013-12-19 15:27:29
Załączniki
|
|||||||||||||||
Liczba wyświetleń: 12726
Oglądasz posty
31
- 40
z 232
|
||||||||||||||||