Zapłon elektroniczny |
|||||||||||||
2cvclub › TECHNIKA KACZKOWA › Rozwiązania techniczne... › Zapłon elektroniczny | |||||||||||||
|
Dodany: 2010-03-10, 16:36:52
Dzieki za opowiedz , ale znalazłem chyba cos co zastepuje cały zapłon. Wyczytalem ze do zamontowania trzeba zdemontowac odsrodkowy regulator ktory sie rozpadłd. Tylko strasznie drogie!
Ostatnio edytowany przez: kret1, 2010-03-10 17:05:25
|
||||||||||||
|
Dodany: 2010-03-11, 08:17:03
Ural - czemu sie nie chwalisz ze swojej produkcji ?
|
||||||||||||
|
Dodany: 2010-03-11, 08:47:20
Hej. Pochwaliłem się, założyłem nowy temat w dziale ,, sprzedam,, Był przez chwilę na bocznym pasku - pięciu ostatnich tematów, lecz się już schował. Odnośnie kabelków nie ma potrzeby grubszych, ponieważ są to kable ,, sygnałowe ,, nie mające wpływu na moc iskry i nasycenie cewki. Cewka jest zasilana swoim przewodem. Pozdrawiam.
|
||||||||||||
|
Dodany: 2010-03-11, 17:02:04
Dlaczego odstęp na świecy aż 1mm,a nie np.1,5,1,2,09 itd.Czy nie przyczyni się to do zżycia paliwa lub wypalania tłoka?
|
||||||||||||
|
Dodany: 2010-03-12, 10:39:45
Jankiel zadałeś dużo pytań, zasiałeś ziarno zwątpienia, wizję uszkodzenia silnika i zwiększenia zużycia paliwa - większe koszty, a sprawa ma się wręcz odwrotnie. Założenie modułu pociąga za sobą tylko i wyłącznie same korzyści. Aby to wszystko pojąć , trzeba wrócić do podstaw elektro - mechaniki, a tego materiału jest trochę. Wniosek nasuwa mi się jeden, że i tak sam nie założysz moduły w swoim samochodzie tylko znajomy elektronik. Odnośnie przerywacza, to on pozostaje w aucie na swoim miejscu, ponieważ on steruje modułem. Płynie przez niego prąd o natężeniu mikro amperów w celu samoczyszczenia styków. Przez to wytrzymuje większe przebiegi - nie wypalają się platynki , nie zmienia się przerwa, brak iskrzenia i pochłaniania przez to zjawisko energii. Radiator jest również u mnie w pudełku. To ten sam moduł o którym pisałem, tylko zamknięty w eleganckim pudełeczku. Poza tym, radiator nie może dotykać blach samochodu - masy. Jako temat do rozważań napiszę, że w ruskich moto,, + ,,idzie na masę , a ,, - ,, na instalację ( kable )jak choćby w moim Uralu. ( Było tak, ale zmieniłem biegunowość prądnicy i jest już ,, normalnie ,,. )
Ostatnio edytowany przez: ural, 2010-03-12 13:40:55
|
||||||||||||
|
Dodany: 2010-03-13, 11:34:50
Do Jankiela - przepraszam że tu, ale nie mogę złapać kontaktu.
|
||||||||||||
|
Dodany: 2010-03-20, 22:26:27
Żeby nie było wg przysłowia ,, szewc w dziurawych butach chodzi ,, , wymieniłem sobie moduł z ,, prowizorki,, - pierwsza sztuka na poczciwy w pudełeczku.
|
![]() |
(rozmiar: 123.11 KB, pobrań: 164) | Pobierz |
---|
Jakiej wielkości radiator zastosowałeś? Mam już gotową płytkę i tylko pozostaje dobrać radiator. Może prześlesz fotkę
Witaj. Pisałem o częściach, ale temat troszkę jest rozrzucony. Radiatory dobierałem do płytki i żeby pasował w pudełko. Z obliczeń fizycznych, radiator ma wypromieniowywać 36W.
![]() |
(rozmiar: 83.18 KB, pobrań: 171) | Pobierz |
---|---|---|
![]() |
(rozmiar: 85.81 KB, pobrań: 171) | Pobierz |
![]() |
(rozmiar: 63.85 KB, pobrań: 150) | Pobierz |
![]() |
(rozmiar: 67.21 KB, pobrań: 177) | Pobierz |
Pytanie do Urala (może nie tylko). Złożyłem cały moduł, zapakowałem w pudełko i wystają 4 przewody.
Masa......wiem gdzie podłączyć,
+ ...... gdzie najbezpieczniej dołączyć?
Cewka .... który przewód zdjąć z cewki i co z nim zrobić ?
Przerywacz .... który to przewód i jak to połączyć ?
Wiem że pytania są beznadziejne, ale nie lubię robić instalacji elektrycznych, więc wolę się spytać niż sam kombinować.
MILE WIDZIANE ZDJĘCIA POŁĄCZONYCH KABLI